Tuesday, October 12, 2010

Cehh baru berangan nak makan reductil

Time nak masuk bilik tadi nampak surat kat luar pintu bilik

Surat bertarikh 12/10 lagi, yakni, hari ini

Reductil is being ceased from the market daa

Selama ni pun mmg aku jarang2 sekali prescribe because of the side effects

Tapi ni depa nak stop buat ubat tu terus

Sesapa yg dah beli, boleh pi hantaq balik dapat refund

Mulai harini jugak, dah x boleh prescribe reductil

Abih la harapan aku nak kurus

Baru nak convince GP aku MB suh prescribe kat aku walaupun aku tau aku x memenuhi criteria ponnn

Reductil adalah ubat kurus btw..

3 comments:

Unknown said...

ala...
baru berangan nak beli..
dah nampak lama dah iklan dalam majalah..td beru jek nampak iklan..setiap kali nampak iklan tu..setiap kali rasa nak beli..
perut tak boleh blah dah ni..
huhuhu

n.a.j.w.a said...

uish..xkn smp nk mkn ubat nk kasi kurus..xpe, tunggu tips untk kurus dr sy ye..tanpa diet..tanpa ubat :)

~ f i d ~ said...

jjay - anda adalah tidak gemuks

najwa-hahahah..tempted wooo,bukannya apa tgk results on my patients,mmg weight loss with no effort..tapi mai tang side effects tu yg x berapa best..cepat2 la tulis tips tu :)