Thursday, October 14, 2010

Plan sudah sgt baik....

Patutnya..

Pagi2 pi  hantaq aiman n aliya, then pi library hospital, study + hantar buku due harini, tgh hari pi grand round after lunch, then pi buat pap smear yg sudah 2 bulan overdue, tinggal nak dapat surat ke 3 dari GP aku, lepas tu pi merayap kat kmart + freedom, then ptg pi makan woodfired pizza kat town..sudah lama  x makan

sekali..9.30pi antaq aiman, si jo, cikgu dia kata he shouldn't be there!

gila nak marah aku..mmg aku dah marah pun..mmg agak rude lahaku tad..sila jgn tiru

kisahnya kelmarin, dia muntah 2 x kat sekolah, arnd lunch time,depa quarantine n call kami suh p amek,aku x angkat tepon sebab kuaq lunch terlupa bwk phone,s noorwan yg bwk dia balik umah, depa x kata dia x bleh mai arini

aku kata pasaipa tak bleh mai plak, dia punya vomitting bukan infectious vomiting pun..geram tauu!! dah la balik umah sihat walepat liat saja pun

jo kata ada case satu lagi, so he can only come after 24hrs of last vomit, so aku kata la ridiculous, kalau aku mai hantaq lagi 2 jam, baru boleh

dgn bengangnya aku heret aiman keluaq..dah la waktu tu aiman tgh beriya menangis x mau pi daycare..ni pun satu hal lagi..asyik nak dok umah tgk tv!

aku nak balik umah pun x bolehsebab cleaner ada kat umah 9-11, malas nak balik kacau depa wat keja..so terpaksa la merayap somewhere

so pi la kmart, beli baju kat aliya, balik singgah thai shop beli petai + durian

sgt membuang masa

ni dah dekat pukui 2pm, sepatah perkataan pun x study lagi

dan aiman adalah x dibenarkan tgk tv sama sekali ..aku x mo dia dok igt dok umah dok tv lagi best

problem addicted to tv dia sgt amat chronic..bygkan kalau kami ajak pi playground/going for a walk pun takmau, semata2 nak dok tgk tv!!

So, since aiman boring x tau nak buat apa..asyik dok kacau mummy saja la..

Tadi dia mintakpi daycare,sebab aku kata dia x boleh tgk tv sampai dia balik sekolah esok ptg, tu pun kalau dia x meragam pagi esok time kami nak pi antaq pi daycare..serius rasa macam nak pi hantaq..saja nak bg padan muka so Jo + cikgu2 dia yg lain..tapi aku la plak malas nak buang masa pi hantaq dia..sebab jauh jugak dari umah

Tu belum masuk bab apa nak makan mlm ni lagi..sebab kunun2 nak makan woodfired pizza kannnn.....

1 comment:

Unknown said...

kesiannnnnnn tp tak tahan nak tersenyum2 simpul dan gelak bila baca...dapat bayangkann..hahahaha