Tuesday, October 12, 2010

A moment on the lips..

A lifetime on the hips..

Ni motto adik aku..hasilnya?? before february 2010, berat dia 10kg ringan dari aku, sekarang??? 20 kg lagi ringan dari aku..

Sapa nak tolong kira satt..maksudnya tuan belog punya berat sudah naik 10kg since february..gila ke hapa wehh..

sebab berat naik mencanak2

1) Haku suka makan
2) Stop BF aliya around bulan march - selama ni apa yg aku makan, kalori kuar kot susu
3) Start buat GP, dulu kerja sepital, byk gerak, naik turun tangga etc, sekarang, bukak pintu, patient sudah tunggu depan mata, dah la depa ada coffee machine yg ada hot choc yg sgt sedap lemak berkrim>> pree lak tu!!
4) Konon2 x dak masa nak exercise -yg sebenarnya tu alasan saja -sila jgn tiru wokeh..kalau dr hampa kata kena exercise, hampa sila ikut :)

BMI 24 sudah..upper limit of normal tu!! entah2 dah 25, sudah unhealthy..

Baju byk yg dah ketat, atau masih boleh pakai, tapi sudah nampak enggak molek

Takkan nak beli baju baru kot..

Maybe I should go back and kerja kat ward diabetes Aberdeen Hosp, waktu kerja situ berat turun 15kg, sampai tinggal tulang la pulak heheh

semalam, since desperado, konon nak tiru ada kakak ni makan shake replacement meals, sekali perut haku x tahan la pulak

Gila weh..minum shake tu dalam kul 1230, pukul 2 camtu perut haku memula berangin..dahla waktu tu aku tag along ngan sakkie, tgk skin clinic dia, nak k3ntut ke sendawa pun x boleh..mmg suffer gila la time tu dok bilik dia sampai pukul 4!

Tapi perut haku ni mmg jenis sensitap sikit..pantang silap makan, mmg berangin..

Nampak gaya kena kurus dgn blood, sweat and tears la jugak ni..hahahhah..

Patutla ramai pakat2 mai mintak reductil kat aku..

mana drug company ni..x mo bagi sample reductil ka kat aku??

No comments: