Friday, April 30, 2010

Oh dear..

Tgh tunggu my last patient..a hypochondriac

Hypochondriac ni org yg risau excessively about something that doesn't really exist

So kena bnyk sabar + kena explain memacm kat dia.. letih woo..
Last time sejam haku borak ngn makcik ni.baru a few days ago , semalam dia mai lagi, nasib time tu aku dah cabut..aku tuang sekerat hari sebenarnya, tapi x apa, aku beik..aku pi lebri buat kerja tauu..

Tapi makcik..ni hari jumaat la makcik..saya nak balik umah, ambik anak, hantaq anak mengaji, nak masak lagi huhhhhu..tadi pagi boh ribs dalam slow cooker, nak buat bihun sup ala utara la konon..harap2 ok la sup tulang slow cooker aka sup tulang malas itteww

ohh UPDATE - Makcik tu x mai pun..dia baca belog inikah?? atau dia sudah hilang ingatan pulak?

okehla..nak kemas2 nak balik ni..

Happy weekend people..

Esok tatau nak buat apa lagi..incik suami kata dia nak study, mana la mummy nak pi merapu bawak anak dua org tu..ari ahad nak pi tgk helicopter..air ambulance tu..tata

No comments: